Orange County Choppers

2009.07.26. 10:50

Szép reggelt mindenkinek!

Neeeem, nem haltam ki, tűntem el, vagy sérültem le, csak mostanában kevesebb időm volt mindenre.

Persze azért tevékenykedtem, részben ebben a műfajban, részben egy másikban. A következő alkotás, ami felkerül, méltán nevezhető első darabnak. Sok tekintetben elvesztettem a szüzességemet.

Ez a darab volt az első, ahol már tényleges plasztikát alkalmaztam, továbbá ez az első értékesített darabom is. (és igen, dolgozok megrendelésre is, ha van rá igény, akinek ezzel kapcsolatban kérdése van, az a fapank@gmail.com -on elér)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hcguitars.blog.hu/api/trackback/id/tr131268863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása