Sziasztok!

Bocsánat a kavarásért, de valamely okból kifolyólag minden adatom törlődött a rendszerből, mindenkitől elnézést ezért! Amúgy köszönöm szépen mindenkinek aki írt, vagy csak megnézte, több mint 700 látogatót számlált a blog:P

 

Üdv:

NMG-HCguitars

hmm

A bejegyzés trackback címe:

https://hcguitars.blog.hu/api/trackback/id/tr17536495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vargachris · http://www.vargachris.extra.hu 2008.07.22. 23:13:31

Hi!
Chris vagyok. Tetszett a munkád, és köszi, hogy írtál, meg linkeltél: Én is meglinkellek!! ;) Azt hittem, mikor láttam a kész munkát, hogy CnC-géped van. Aztán teljesen elképedtem a folyamatot figyelve. EZ IGEN! Egyenesek a vonalaid, (innen nézve) egyenletes a mélység. Tök jó! Ja, és örülök, hogy segíthettem. Így tovább! Várjuk Apuci kezemunkáját is! :)
Üdv: Chris
süti beállítások módosítása