A kezdet vége!

2008.06.29. 19:09

Szokták mondani, hogy egyszer minden véget ér.

Reményeim szerint csak most kezdődik el! A faragás után jöhet a befejezés, azaz a lakkozás. A testet 240-es, majd 400as csiszolópapírral végigküldtem, majd nedves ronggyal letöröltem. Ezután jöhet az akasztás, azután a lakkozás. Fontos, hogy lakkozás előtt kimaszkoljuk a gitár belsejét, különösen a nyak csatlakozására, mert az érzékeny a méretváltozásra:P.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hogy megóvjam a mintát, szórófejes akril lakkot használtam, de ezt senkinek sem ajánlom, érdemesebb beszerezni egy kompresszort, és keményebb lakkal próbálkozni. Az első réteg után a munkadarabot újra átcsiszoltam, hogy a szálak simuljanak, majd jött az több napos lakkozás. 8-9 réteg lakk lett végül a gitáron, de elbírta volna a 40-et is ebből a fajtából.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nyakat is teljesen szétszedtem, kimaszkoltam, lecsiszoltam, és az is kapott egy enyhe réteget. Az egész kb. egy hetet tett ki, mert ugye közben bulik, meg a nagy  meleg, és a száradási idő..., de teljesen megérte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végezetül összeraktam a testet, a nyakat, ráraktam minden szereléket, és Volt feszt után viszem is a hangszereshez beállítatni, és az elektronikát rendbehozatni.

Ez a gitár bár nem kerül eladásra, nagyon szeretném, ha azért a színpadon, illetve a zenészek kezében megjelenne, így akinek van igénye a kipróbálásra, illetve szeretné az egyik koncertjét ezzel a hangszerrel felejthetetlenebbé tenni, az nyugodalommal írjon mailt!

Üdvözlettel:

McBasser, a készítő!

A bejegyzés trackback címe:

https://hcguitars.blog.hu/api/trackback/id/tr6544982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bélabá 2008.06.30. 10:41:41

Szép lett a gityó. Mint totál laikus kérdem: Nem lehetett volna a feliratot valamilyen színűre lefesteni? Az messziről is jól látszik.
Én szívesen játszanék rajta ha nem jobbkezes lenne a cucc. :)
További jó munkákat!

McBasser 2008.06.30. 10:53:09

Kedves bélabá!

Természetesen le lehetett volna festeni minden tobábbi nélkül, de akkor úgy nézne ki, mintha csak festve lenne, nem adta volna így ki a mintát.
Sajnálatos módon jobbkezes a gitár, de ha van egy felesleges balkezesed, megfaragjuk azt is XD

bocis 2008.06.30. 11:04:47

Fapankom,azt kell,hogy mondjam,hogy még mindig büszke vagyok rád :-D Faragj nekem valamit.. :-)

Bara 2008.07.06. 21:40:58

Szia Máté! Nagyon jó lett a gitár, és szerintem is jobb így, hogy nincsen lefestve külön a felirat (bár én nem pont Metallicát csináltam volna... =P ). Nem tudom maradt-e ez a világos barna szín, de én a mahagónira szavazok leginkább. Ez viszont már csak tényleg ízlés kérdése, ettől függetlenül is nagyon szép a végeredmény. További sikeres munkát és jó gitározgatást, Bara

Báthori Gergely 2008.08.11. 09:56:15

Nagyon tetszik!
Érdekelne, hogy egyedi megrendelést is vállalsz e vagy sem.
süti beállítások módosítása