Renek-Elek

2008.09.19. 11:22

Sziasztok!

Nos, bár az iskola elindult, az életem pöppet megváltozott, és időm is sokkal kevesebb lett, azért nem voltam tétlen! Bevallom új gitár nem készült, de azért a faragás pörgött, erről teszek is fel képeket. Mostanában gyakorlásképpen átálltam a fali díszekre, és plakettekre, illetve faliórákra. Ezeket is lehet kérni, ha valakinek megtetszik, vagy ajándéknak szánja! Az elérhetőségeim nem változtak, így mindenki elérhet, és aki szeretne értesítőt, ha frissül a blog. Ehhez a fapank@gmail.com-ra kell írni nekem!

A másik dolog, hogy nagyon lassan, de azért éppen hogy biztosan haladok célom felé, azaz a Kozma Lajos tanulója lettem, így szerezvén egyre több tapasztalatot a fával kapcsolatban.

Az utolsó hivatalos fejlemény, hogy készül egy honlap, ahol összeszedettebben, és részletesebben lesznek fellelhetőek az anyagok, ismeretek, termékek, és faragások.

Ennyit rólam, most jöjjenek a tervek, álmok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hcguitars.blog.hu/api/trackback/id/tr81671154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása