Nos, ime a legújabb agyhalott ötlet, ez kivételesen nem saját fejből!

Megkeresett egy srác, a kommenteknél meg is található a kérdése, hogy dolgozok, e megrendelésre! A válaszom természetesen igen volt. Hosszas levelezés után találkoztunk, konkretizáltuk a mintát, a gitárt, a formát, mindent.

Hogy mihamarabb elkezdhessem, szinte már másnap beszereztem a kellékeket, nem kevés pénzt beleölve az akcióba. Egy Dean-Evo mellett döntöttünk, meg is vettem, továbbá, vásároltam papírt ceruzát csiszológépet, mindent ami egy nagyobb akcióhoz kell.

mire eljutottam odáíg, hogy a gitár rajzra készen állt, a tervek már halomban az asztalon, kb. 20 munkaóra állt mögöttem, és kb. 30.000 FT.

Ez mind szép és jó, de a srác eltűnt, de nem csüggedek, mivel neki nincs benne pénze, én viszont ha felizgatnak hajthatatlan vagyok, így befejezem a Gitárt. (már csak azért is, mert bevallom beleszerettem abba a gitybe)

Íme pár pic, hogy hogyan is állok, milyen is lesz, és mivel nincs gazdája, akinek tetszik, akár be is jelentheti igényét rá, Illetve akinek másmilyen kéne, nállam megrendelheti álmai hangszerét!

"Koroly-Nagy Pince"
fapank@gmail.com

hmm

A bejegyzés trackback címe:

https://hcguitars.blog.hu/api/trackback/id/tr4750866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása